nedeľa 24. apríla 2011

Deň za dňom...si žijeme!

Za posledný týždeň sa Eso s vervou pustil do písania diplomovky a okrem toho, že ho s Teom plne podporujeme a snažíme sa byť ústretoví ako to len ide, hľadáme si zábavky, aby nám rýchlejšie ubehol čas. Už by sme veľmi chceli ísť na výlet, nielen sa flákať s kočíkom po meste a parku...čo nie je zlé, obzvlášť keď sa pritrafí nejaká milá osoba na pokec.
Aby sme aj doma trošku zahnali nudu a zabavili sa, pustili sme sa do Teovho prvého maľovania. Nebolo to síce med lízať (Teo revááál... :), čas prešiel...), ale výsledok – celorodinné maľované „badíčko“ – rozhodne potešil oko i dušu :)



Dostala som svoju prvú háčikovú zákazku, tak som sa zas vydovádzala s kamošom háčikom a naučila sa aj niečo nové. Čiapočka už má svoju novú majiteľku a verím, že je spokojná.


A ešte aby som si/a iným spestrila uši, pohrala som sa s fimom a napiekla zo 30 nových kúskov. Jupzzz!

Veľkonočnú nedeľu Vám!

4 komentáre:

  1. Jako perfektní všechno, ale to, jak se Ti povedlo vyfotit Tea, to je dokonalost. Září. Šťastné děcko, krása... Dobrá seš, mamINo (mamina), to se dycky pozná na dítku... Opatrujte se a užívejte i nadále, jde vám to skvěle! J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuuuh..no aby som sa nepýšila cudzím perím...to je Esova šikovnosť...väčšina fotiek ;) len on sa zase nerád chváli, tak to musím za neho robiť ja :)

    OdpovedaťOdstrániť