streda 22. decembra 2010

Ozajstné dievča

Tí čo ma poznajú, vedia, že som vždy chcela byť chalan. Prešlo ma to až keď som si našla moje Eso V, vďaka ktorému som sa začala tešiť z toho, že som práve takého pohlavia akého som. Eso V je môj muž a veľmi sa teším, že som práve ja jeho vyvolená.
Niekoľko krát v živote sa mi už stalo, že som chcela byť ako naozajstné dievča a prvú vec, čo v takejto svojej fáze urobím je, že si kúpim nejaký ženský časák. Po prelistovaní som väčšinou (vždy) sklamaná a časopis skončí hodený na kope medzi lepšími kúskami, ktoré sa mi podarilo kúpiť.
Najsilnejšiu takúto fázu som mala asi v prvom trimestri svojho tehotenstva. Časopisy som kúpila hneď dva naraz a ešte som aj zatúžila vlastniť kabelku. Dovtedy som mala len kadejaké kapsy a „žobradlá“. Natrafila som na jednu krásnu...ľudia tvrdia, že vraj aj tak nie kabelku :) No mne to stačilo na to, aby som sa posunula ďalej. Musela som si kúpiť zimné topánky, ktoré by sa hodili k mojej kabelke, tak ako bolo potrebné vymeniť aj bundu, lebo ani tá moja športová sa k nej nehodila.   
 Ďalšia vlna na mňa prišla asi predvčerom. Kúpila som si po prvý krát v živote ELLE. Každému tvrdím, že je to preto, lebo je tam ako príloha zdarma diár na nový rok. V skutočnosti je to ale len skvelá zásterka, že tam ten diár bol práve teraz, lebo ja by som ten časák kúpila aj bez neho. Čo teraz asi bude nasledovať? Bundu, topánky, kabelku a plnú skriňu rôznych vecí mám, tak už len nájsť príležitosť, kde to všetko ukázať. Mám chuť vyzerať ako modelky v handrách od Vivienne Westwood. A takto počas sviatkov sa snáď nik nebude diviť ak budem vypadať divne....veď sviatky sú  ako karneval.

Ostáva už len otázka, čo s tými časopismi? Toľko farebných obrázkov...no škoda mi je ich do zberu dať. Okrem toho teraz pijem protialkoholickú kávu Caro a obaly mi je tiež ľúto odhodiť. Tak som sa rozhodla, že ich využijem. Urobila som si „fashion“ dózu a záložky do kníh, ktorých nie je nikdy dosť. 
Nie je to síce nejaký extra výrobok, keďže som ja dievča nie veľmi šikovné. Ale snažím sa.... a teraz musím bežať na vianočný punč a blší trh, tak vám želám krásne, šťastné a v neposlednom rade „pankáčske“ Vianoce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára